כשבנית את העסק, דמיינת את החלום שלך מתגשם. חלמת ליצור את הדרך העסקית שלך ולהצליח בה. אך עסק מצליח הוא לא עוד עסק. הוא ה-עסק. עסק שהוא מותג לומד מהטובים ביותר בעולם, עובד על פי שיטה ומודל עבודה קבוע וסולל לעצמו דרך ברורה להצלחה.

בעלי עסקים לעיתים "חוטאים" בחוסר דיוק והבנה בעניין הבידול האמיתי שלהם. מה עובד בעסק שלך? ומה לא עובד בעסק שלך? אלו שאינם מודעים לכך, נוטים לוותר מהר מדי על החלום שלהם. המודל בא לתת ביטוי לשפת העסק שלך ולייחודיות הליבה שלו.

THE BEST BRAND MODEL  היא שיטה שסוללת את הדרך לכל בעל עסק שרוצה להיות מותג אמיתי, מותג מדויק, מותג על. בואו לקחת חלק מההצלחה.

MODEL

כל הזכויות שמורות לאביטל בואנו ©

בניית זהות ואסטרטגיית המותג

השלב הראשון בבניית מותג הוא לא להיות כמו כולם, אלא להיות כמו הטובים ביותר.

פיתוח מסלולי מוצרים ושיטת תמחור

העסק שלך יעבוד נכון ומדויק אם הוא יעבוד כמו הגדולים ויבין את הערך והתועלות הנגזרים מהמוצר שלו. רוב בעלי העסקים מסתכלים על המוצר שיצרו ובונים שיטת תמחור, ללא הבנה ברורה של הערך האמיתי של המוצר שלהם.

בניית מסלול מוצרים מדוייק מאפשר ללקוח לעבור ממסלול למסלול, למצוא את עצמו ואת הצרכים שלו בין ובתוך כל מסלולי המוצרים השונים הקיימים לעסק ומעניק לנו כבעלי העסקים כלי לבניית תהליכי עבודה שלמים. בצורה זו הלקוחות שלנו חוזרים ונוצרת המשכיות, סדר והבנה של מי אנחנו כעסק ושל מה אנחנו מציעים. בנוסף לכך, המחיר של המוצר שלנו משקף עד כמה אנחנו מאמינים בו.

המטרה שלנו יחד, הינה למקסם כל מוצר ולהעניק לו את הביטוי המתאים והנכון לו, כשהמכירה הראשונה של המוצר היא קודם כל לעצמנו – כמה אנחנו מאמינים בו?! עסק שהוא מותג מאמין בכל מוצריו ולא מפחד למקסם את המחירים והערך שלהם.

גיוס אימון והדרכת עובדים ומנהלים

עסק ממותג מבוסס על ערכים וחזון שעל עובדיו מוטלת החובה לדעת ולקחת חלק מהם. זוהי מעין תלבושת אחידה, עם מסר אחיד, שעובר ללקוח כחלק מחוויית הקניה. האחידות מייצרת תחושת לכידות ובהירות – הן לעובד והן ללקוח. תהליך האימון וההדרכה של העובדים מלכד ומייצר גיבוש ושייכות ברורה לזהות המותג ולערכיה ויוצר המשכיות ביחס העובד למותג, ובהזדהות הלקוחות עימו.

ביסוס תהליכי שיווק ומכירה מדויקים

עסק שהוא מותג – עובד כמו הגדולים, מייצר מוצרים כמו הגדולים ויודע על אילו צרכים המוצר שלו עונה. במקביל, מותג מפתח ומייצר מוצרים חדשים על בסיס קבוע, המדברים באותה שפה ומייצרים יתרון תחרותי בשוק והגדלה תמידית של רווחיות המותג. עסק ממותג מבין את הערך המוסף שהוא נותן ללקוח, כי הוא מבין מה הלקוח שלו צריך, והוא לא חושש לגבות את המחיר הנכון בהתאם לאופי המותג.

בניית שיטה מוסדרת וגיבוש נהלי המותג

מותגים עובדים לפי ערכים ונהלים קבועים, המעוגנים יחד לשיטה מסודרת וברורה. הנהלים מסייעים בתהליכי המכירה – הן לעובדים שיודעים בדיוק מה מצופה מהם (ואיך למכור) והן ללקוחות, שתהליך הקניה ברור וקל עבורם. התנהלות עקבית ומסודרת של המותג יוצרת תחושת של מקצועיות וסדר, וכן ביטחון בתהליכי הקניה.

הנכחת מותג עסקי חזק ויציב לתמיד

עסק שהוא מותג – ועובד לפי שלבי המודל – הוא מותג מצליח, לנצח.

הצעד הראשון ליצירת מותג עוצמתי וייחודי

השאירו פרטים לתיאום פגישת אסטרטגיה